Groepsuitjes

Padelclub Ridderkerk is de perfecte locatie voor een bedrijfsuitje met werk, kinderfeestje of een groep vrienden die een gezellig sportieve middag voor ogen hebben!

Leuk, sportief & toegankelijk

Met padel kies je voor een uitermate geschikt sportief & gezellig evenement met teamgenoten, vrienden of collega's.
Het is een toegankelijke sport die beginners snel onder de knie zullen krijgen, waardoor iedereen met gemak kan deelnemen. Bij iedere vorm van groepsuitjes kunnen wij de rackets en ballen verzorgen. In onderling overleg is het uiteraard ook mogelijk om tussen het spelen door of na afloop te genieten van een hapje & een drankje.

Clinic, op maat toernooi of liever zelf aan de slag

Padelclub Ridderkerk kan je uitje invulling geven door het verzorgen van een clinic. Een clinic is een ideale manier om met een grote groep kennis te maken met padel. Onder leiding van een gediplomeerd trainer maak je binnen 2 uur kennis met de sport. Na de clinic is vrij spelen uiteraard mogelijk om je opgedane skills in de praktijk te brengen.

Wil je je meten met één van je collega's of heb je altijd al een keer die ene vriend willen verslaan, dan is het ook mogelijk dat wij een op maat gemaakt toernooi voor je in elkaar draaien. Afhankelijk van het aantal deelnemers zullen wij het juiste format gebruiken waardoor iedereen zo veel mogelijk aan spelen toekomt. Deze variant is uitermate geschikt om te combineren met de andere sporten op het complex.

Heb je al ervaring met padel dan staat je natuurlijk ook vrij om zelf banen te huren met een groep mensen om een gezellige sportieve middag te beleven!

Voor beschikbaarheid, prijs (aan)vragen en andere mogelijkheden neem dan contact met ons op.