Padellessen

Bij Padelclub Ridderkerk is het mogelijk om je op alle niveaus verder te ontwikkelen.

Schrijf je HIER direct in voor onze padellessen.

Wil jij kennismaken met padel of wil je jezelf verbeteren? Dan kun je bij Padelclub Ridderkerk uitstekend terecht. Wij bieden introductielessen, groepslessen, privélessen en clinics!

Kind van de club, Richard de Wit, heeft de officiële padelopleiding van de KNLTB met succes doorlopen en beschikt over de benodigde papieren om spelers wegwijs te maken met het spel in de vorm van een introductieles.

Daarnaast kunnen lessen op recreatief en prestatief niveau gegeven worden voor het verbeteren van technische en tactische aspecten. Richard biedt losse lessen, pakketten van 5-lesuren en pakketten van 10-lesuren aan. In onderling overleg met Richard kan er gekeken worden naar de mogelijkheden om de les(sen) in te plannen.

Daluren: maandag t/m vrijdag 09:00-17:00 + weekend

• Losse les daluren: €50
  • 5-lesuren pakket daluren: €47.50 per les (€237.50 totaal)
  • 10-lesuren pakket daluren: €45 per les (€450 totaal)

Piekuren: maandag t/m vrijdag 17:00-23:00

• Losse les piekuren: €57.50
  • 5-lesuren pakket piekuren: €54 per les (€270 totaal)
  • 10-lesuren pakket piekuren: €50 per les (€500 totaal)

Introductieles: €10 per persoon en minimaal 4 deelnemers.

Alle lessen zijn inclusief BTW (9%) en kunnen op factuur gemaakt worden. Het gebruik van de banen, de ballen en (eventueel) leenrackets is bij de prijs inbegrepen. Bovendien zijn de lesprijzen onafhankelijk van het aantal personen op de baan. Ofwel, bij meerdere deelnemers zal het bedrag gedeeld worden door het aantal deelnemers.

Schrijf je HIER direct in voor onze padellessen.