Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van Padelclub Ridderkerk! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

1/4 Algemeen
2/4 Lidmaatschap
>
3/4 Automatisch verlengen van maandlidmaatschap Automatisch verlengen van maandlidmaatschap
4/4 Inschrijfvoorwaarden Inschrijfvoorwaarden
>

Welkom bij Padelclub Ridderkerk!

Tof dat je interesse hebt om lid te worden van Padelclub Ridderkerk. Je staat op het punt je aan te sluiten bij de gezelligste & grootste outdoor padelclub van de provincie Zuid-Holland.

Met 6 nieuwe padelbanen is er ruimte genoeg om lekker te padellen. Reserveren doe je eenvoudig online via de clubapp of de mijn club omgeving op de website.

Na het insturen van het inschrijfformulier zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen om de inschrijving financieel te verwerken en om je toegang te geven tot de online omgeving zodat je direct aan de slag kunt op één van onze padelbanen.

Inschrijfvoorwaarden
Op het inschrijfformulier dien je akkoord te gaan met de inschrijfvoorwaarden.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je natuurlijk ook rechtstreek contact met ons opnemen via telefoonnummer
+31 180 397 331 of een e-mail sturen naar

Tot snel op de padelbaan!