Over ons

Tof dat je ons hebt gevonden! Je hebt interesse in de meest opkomende en sterkst groeiende sport van Nederland! Padelclub Ridderkerk is gestart in de zomer van 2020 en is momenteel, met 6 buitenbanen, een van de grootste outdoor padelaanbieders van de provincie Zuid-Holland.

Padelclub Ridderkerk maakt onderdeel uit van Squash & Biljart Ridderkerk en delen dezelfde receptie, een gezellige binnenbar waar je terecht kunt voor een hapje en een drankje en dezelfde sanitaire ruimtes. Daarnaast hebben we een heel groot buiten terras inclusief 2 grote stretch tenten (met heaters) en een buitenbar die tijdens de zonnigere maanden geopend is. Mocht het onverhoopt een keer met bakken uit de hemel komen dan kun je bij ons altijd nog je sportieve energie kwijt op de squashbaan of gezellig gaan poolen of darten.

Na of tijdens je sportieve plicht is er uiteraard ook ruimte voor het nuttigen van een hapje en een drankje. Dit kan zowel binnen als buiten waar voldoende gelegenheid voor is. Buiten kun je heerlijk genieten van de zon, maar er is ook een mogelijkheid tot overdekt zitten onder een van onze gezellige tenten. Je hebt buiten direct zicht op alle padelbanen.