Padelmaatjes zoeken?

Op zoek naar een padelmaatje?

Wil je graag padel spelen, maar heb je nog geen maatje dan kun je je aanmelden voor onze whatsapp groep.  Wij gaan namelijk vanuit Padelclub Ridderkerk een whatsapp groep starten voor spelers die tegenstanders of medespelers zoeken om mee te kunnen padellen, zodat nog meer mensen kunnen genieten van deze mooie sport! Wat moet je doen?

1. Wil je graag padel spelen, maar zoek je nog andere spelers om tot een 4-tal te komen?
  2. Neem contact met ons op en geef je naam en telefoonnummer door i.c.m. dat je graag toegevoegd wilt worden aan de groepsapp. Uiteraard kun je dit ook mondeling aan de mensen doorgeven die op de Club werken.
  3. Wij voegen je vervolgens toe aan de whatsapp groep van Padelclub Ridderkerk
  4. Maak contact in de groepsapp en maak een afspraak om met je nieuwe "padelmaatjes" de baan op te gaan!
  5. Heb je uiteindelijk je ideaale padelmaatjes gevonden dan kun je uiteraard de groep weer verlaten
  6. Tot slot, vraag ook eens aan je familie en vrienden of ze willen padellen. Padel is een erg toegankelijke sport en onwijs leuk om te doen!